مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 21:102023-10-06ورزشي

پیگیری| کار بازسازی مجموعه ورزشی شهید چمران رودان به کجا رسید؟


مسئول نظارت بر پروژه های اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در پاسخ به پیگیری خبرنگار فارس روند بازسازی مجموعه ورزشی شهید چمران رودان را مناسب توصیف و نگرانی اهالی فوتبال را بابت چمن طبیعی زمین فوتبال این را نیز پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، پس از سال های انتظار اهالی ورزش بهشت جنوب با تلاش مسوولان امر مشکلات آنها در آستانه   رفع شدن است و امروز رودان با پیشرفت بسیاری مناسب و مطلوبی در بازسازی مجموعه ورزشی شهید چمران مواجه است و حداقل 4 زمین چمن فوتبال دیگر در این شهرستان عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

تکمیل پیست دو و میدانی آروزی 17 ساله ایی بود که در سال جاری محقق شد و زمین چمن طبیعی فوتبال مجموعه ورزشی شهید چمران نیز پس از 7 سال بلاتکلیفی بالاخره به روزهای پایانی عملیات کاشت آن نزدیک شده است.

  در روزهای اخیر در فضای مجازی تصاویری از تغییر رنگ زمین چمن طبیعی رودان منعکس شده بود که موجب نگرانی اهالی فوتبال شهرستان شد چرا که سرمایه ای که آنها با جان و دل برای بدست آوردنش تلاش کرده بودند با شایعه های مجازی دل نگران شان می کرد.

موضوعی که مسوول پروژه های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان را به رودان کشاند و وی در حاشیه بازدید از اماکن ورزشی این شهرستان در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار فارس پاسخگویی دغدغه اهالی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری| کار بازسازی مجموعه ورزشی شهید چمران رودان به کجا رسید؟

پیگیری| کار بازسازی مجموعه ورزشی شهید چمران رودان به کجا رسید؟